כלים טכנולוגיים שבעלי עסקים צריכים להכיר

יותר ויותר בעלי עסקים מוצאים את עצמם במירוץ טכנולוגי. אפילו הוותיקים בעולם העסקים, שהחלו את דרכם כבר לפני שנים רבות, ושמעולם לא דמיינו שיעבדו עם מחשב, מוצאים את עצמם לפתע רוכשים טאבלט סליקת אשראי עבור צוות המכירות שלהם. עסקים חייבים להתאים את עצמם למציאות הטכנולוגית שמשתנה כל שנה, או פשוט להיעלם. החל מהמשימות הפשוטות ביותר של שליחת דואר אלקטרוני, ועד למשימות מורכבות של אוטומציה ושימוש בביג דאטה, אנחנו מוצאים את עצמנו נאלצים לאמץ כלי טכנולוגי כזה או אחר.

בעולם של היום, שנע קדימה מהר כל כך, היכולת לבחור את הכלי המתאים הופכת לקריטית עבור עסקים. לא פעם עסק יכול למצוא את עצמו משקיע שעות ולפעמים חודשים שלמים בבחירה, הטמעה ולימוד של כלי חדש, רק כדי לגלות שמדובר בכלי שפשוט לא מתאים למשימה שלפניו – לפעמים הוא מורכב מידי, לפעמים חסרים לו מאפיינים, לפעמים המחיר הופך להיות לא כדאי, ולפעמים הכלי נהיה ישן עוד לפני שהוא הופך לחלק בלתי נפרד מהארגון.

בדרך כלל, מומלץ להחזיק מנהל מערכות מידע מעולה שיודע להבין את הצרכים של העסק ולהתאים את הפתרון הנכון (לפתרונות סליקה שמתאימים בדיוק לעסק שלכם, דברו איתנו). אבל לא לכל העסקים יש איש מערכות מעולה.

יצרנו רשימת כלים טכנולוגיים שכדאי להכיר ולהבין מעט כיצד הם יכולים לעזור לעסק שלכם.

  1. Trello– שיתוף וניהול משימות. ניהול משימות עבור עצמך זה כבר דבר לא פשוט, אבל לנהל צוות זה בכלל עולם אחר. כלים לניהול ושיתוף משימות שינו בשנים האחרונות את דרך העבודה של צוותים. כבר לא צריך לערוך פגישת עדכון בכל בוקר – כל הפרויקטים, המשימות שמרכיבות אותן, ומצב ההתקדמות בהן, כבר פרושים אצל כל אחד מהמשתמשים.Trello נחשבת לאחת מהתוכנות המובילות בתחום ניהול המשימות (על אף שיש הרבה טובות כרגע). על אף שהמערכת פשוטה להפעלה, עדיין למשתמשים מתחילים לוקח זמן להבין איך לארגן את הלוחות השונים. בחיפוש בגוגל ניתן למצוא דוגמאות מוצלחות להפעלה בתרחישי שימוש שונים. לאחרונה המערכת שינתה את דרך התמחור, וכדי לעבוד בצוותים כבר נדרש תשלום, בעוד ניהול של לוח אישי נותר בחינם. עבור נותני שירותים, טיפ טוב יהיה ליצור לוח לשיתוף עם הלקוח, כך שכולם ידעו איפה עומד כל פרויקט.
  2. RescueTime – דיאטה של זמן (גם Toggle שייך לקטגוריה). כבר ציינו שניהול משימות הוא משימה לא פשוטה. הרבה פעמים הזמן פשוט טס לנו, ואנחנו לא יודעים לאן הוא נעלם. כלים כמו RescueTime מסייעים לנו למצוא לאן הזמן נעלם. כמו כשסופרים קלוריות בדיאטה, אז גם בניהול זמן לא תמיד קל לסגל את ההרגל לבצע את המעקב בכל שלב ביום – אבל ברגע שזה קורה, המודעות שלכם לצריכת הזמן משתנה לחלוטין, ואתם מצליחים להכניס הרבה יותר ביום. כשאתם מנהלים את הזמן שלכם, כל רגע הוא יקר.
  3. HotJar – להבין את הגולשים באתר. יש לכם אתר, ואתם יודעים שגולשים נכנסים אליו. לפעמים הם משאירים פרטים או מבצעים סליקה, ולפעמים הם פשוט נוטשים. אתם מקבלים את הנתונים ממערכת האנליטיקס – אבל לא תמיד יודעים מה להסיק מהם. האמת היא, שגם מומחים לא תמיד מבינים מה קורה שם בלי הכלים המתאימים.מערכת HotJar (ומקבילתה המוזלת LuckyOrange) מקליטה את כל הפעולות של הגולש באתר – כל תנועת עכבר, הקלקה או גלגול של העמוד. כל התנועות מוצגות על גבי המסך כהקלטה אחת, או בצורת מפת חום. יש המון דברים שאפשר ללמוד ממבט ויזואלי על הדרך בה אנשים מתנהגים באתר – אפשר לזהות נקודות בהם הגולשים מנסים ללחוץ כדי לקבל מידע נוסף, היכן המבט שלהם נעצר, וכמה מהם גוללים לחלק התחתון של הדף. המסקנות יכולות להיות שוות זהב עבור כל מי שאתר האינטרנט שלו הוא נכס חשוב, ואפילו לא חייבים להיות מומחי דיגיטל כדי להבין.
  4. CANVA – עיצוב גרפי ללא מעצבים. אם אתם מפעילים עמוד פייסבוק או אינסטגרם, או צריכים מידי פעם לעצב משהו קטן לחברה שלכם, כמובן שמומלץ להיעזר במעצב מקצועי. אבל זה לא תמיד אפשרי – אז CANVA סוגרת את הפינה הזאת, ויש לה המון מעריצים מושבעים. באמצעות מאות טמפלטים מוכנים למגוון משימות אפשר ליצור בקלות את העיצוב שיתאים לחברה שלכם, ולהוציא אותו לדרך במהירות.
  5. התאמות אשראי –מסתבר שעסקים שמבצעים סליקת אשראי בהיקפים גדולים יכולים בקלות לאבד הכנסות כתוצאה מבעיות טכנולוגיות בתהליך הסליקה או מטעויות אנוש. כדי להבטיח כי העסקים מקבלים את כל התקבולים שעבורם בוצעה סליקה, מערכת התאמות אשראי מבצעת בדיקה אוטומטית, ברמה יומית, של הרישומים בחברות האשראי אל מול הסליקה שבוצעה בפועל. הפתרון יכול לחסוך אלפי שקלים בחודש, וגם שעות של עבודה ידנית.
  6. LeadFeeder – לארגוני B2B מצפה כאן אוצר. LeadFeeder יעקוב אחר הכניסות לאתר שלכם, וינסה לזהות מאיזו חברה ניגשו אליכם לפי כתובת ה- IP שלה. את המידע ניתן להזין ישירות ל- Salesforce ולהגיש אותו חם חם אל אנשי המכירות. התוצאות נפלאות.
  7. Upwork ו- Fiverr– כאשר לומדים אילו דברים כדאי להוציא לנותני השירותים שמציעים את עצמם בפלטפורמות האלה, ניתן לחסוך המון זמן וכסף. אמנם רוב נותני השירותים אינם מתמודדים היטב עם עברית, אבל במשימות מסוימות אפילו על זה ניתן להתגבר. בין השירותים שעסקים דיווחו עליהם כמוצלחים, ניתן למצוא, יצירת פתיח גרפי לוידאו, הקלטות של טקסטים באנגלית, פתרון של בעיות באתר וורדפרס (ובעיקר תיקון לאחר פריצה לאתר). Fiverr זולה יותר והתמחור פשוט יותר, אך כך גם היכולות שתקבלו מהפרילנסרים באתר. Upwork טובה יותר למשימות מורכבות, וניתן למצוא טווח רחב של רמות ביצוע. Upwork גם מעמידה לרשות נותני השירותים מבחני יכולת שהם יכולים לבצע כדי לספק הוכחה ללקוחות פוטנציאליים – כגון עבודה באנגלית. הטיפ שלנו: חלקו עבודות שיש לכם לחלקים קטנים ומצאו מה אפשר להוציא החוצה.
  8. Kaspersky – אנטי וירוס וקצת יותר. אנחנו לא תמיד חושבים על זה, אבל יש שם בחוץ גורמים עוינים והם רוצים להשיג את הנכסים הדיגיטליים שלנו. כמו שנזכור כל יום לנעול את הדלת למשרד, כך אנחנו חייבים לזכור לנעול את המחשב שלנו בפני הגורמים האלה. אנטי וירוס הוא המרכיב הבסיסי ביותר כדי למנוע מהם להפעיל עליכם את הטקטיקה האחרונה שפיתחו, ולשלוף מהמחשב שלכם פרטים של לקוחות, תוכניות עסקיות, או פשוט להתחיל להצפין לכם את כל הקבצים שאתם משתמשים בהם לעבודה. האנטי וירוס של קספרסקי נחשב לאחד מהטובים מסוגו, והמפתחים שלו חשבו אפילו על דברים קטנים כמו חסימת השימוש במצלמה שלכם מבלי שתדעו על כך, או העברת הגלישה למצב מוצפן כאשר אתם נכנסים לאתר בנקאות או רכישה מקוונת.
רוצים לקבל פרטים נוספים?

פלאקארד - pelecard Ⓒ כל הזכויות שמורות 2024

לקבלת
הצעת
מחיר
מעוניינים להצטרף?

נדאג שאחד ממומחי המכירות שלנו יחזור אליכם עם הפתרון המתאים ביותר לעסק שלכם.