סליקה באשראי

איך מתבצע תהליך סליקה באשראי?

לא מעט מבעלי העסקים הפונים אלינו אינם מודעים או לא מכירים היטב את התהליך של סליקה באשראי. חשוב שבעלי עסקים יכירו את התהליך שמאחורי סליקת כרטיסי אשראי כדי לתת מענה ללקוחות ולעצמם. למה הכוונה? כל התשובות במאמר. בואו נתחיל

איך עובד תהליך הסליקה?

סליקה הינה תהליך שבו עסק מאפשר ללקוחותיו לשלם לו באמצעות כרטיסי אשראי. במילים אחרות, זהו תהליך העברת תשלום בין לקוח לספק בכל צורת תשלום אפשרית. סליקה יכולה להיות במעמד ביצוע הרכישה או מרחוק. 

לפני שנצלול לאיך מתבצע תהליך סליקה באשראי. בואו נכיר מספר מושגי חובה בשביל להבין איך תהליך סליקה כרטיסי אשראי עובד.

ולהלן המושגים:

 

שב"א :

חברת שירותי בנק אוטומטיים. רוב העסקים שברצונם לבצע סליקת כרטיסי אשראי יצטרך לפתוח מסוף סליקה משלו בשב"א. מסוף זה מאפשר קבלת תשלום באשראי לחשבון העסק. 

בעת ביצוע העיסקה החברה מקבלת את פרטי האשראי ושולחת הודעה של אישור או דחיית העסקה.

 

חברת סליקה באשראי:

אלו הן חברות המספקות שירותי תיווך בין בית העסק לחברת כרטיסי האשראי. חברות הסליקה צריכות לעמוד בתקנים הכי מחמירים של אבטחת מידע. בנוסף, הן מספקות תוכנה בה ניתן לייצר דפי תשלום מותאמים אישית. 

 

סולק:

זהו השלב של חיבור לחברות כרטיסי האשראי. חברות אלו מקבלות את פרטי העסקאות של בית העסק בסוף כל יום עסקים, מעבירות את התשלום המיועד לחשבון העסק ומחייבת את חשבון הלקוח.

שלבי תהליך סליקה באשראי:

בית העסק – חברת סליקה – שב"א – מאגד – תשלום המועבר לחשבון של העסק שלכם.

היתרונות בעבודה איתנו

Pelecard הינה חברה המספקת פתרונות בתחום סליקת כרטיסי אשראי. באמתחתנו מגוון רחב של אפשרויות סליקה בצורות שונות (דיגיטלית ופיזית). אנו מאמינים כי שירות טוב הינו הדרך הטובה להצליח והקשבה ללקוחותינו הם המפתחות שלנו להצלחה. תודות למשובים של הלקוחות שלנו הצלחנו ביחד איתם לפתח פתרונות מתאימים וכך לגדול כחברה. 

להלן כל היתרונות בעבודה עם חברת פלאקארד:

  • צוות מומחי התמיכה שלנו, הינו בעל ניסיון רב שנים של תמיכה ומוסר שירות גבוה, הנותן ללקוחותינו ליווי מלא מרגע הטמעת המערכת ועד לסליקה הראשונה, וגם מעבר למה שנכתב כאן.
  • חברתינו מעניקה לכם ממשקי סליקה המותאמות לכל אחת מתוכנות הניהול הקיימות והמובילות בשוק.
  • חברתנו מעניקה שירותי סליקה באינטרנט לאתרים מקוונים, הכוללת את כל השיטות שאיתן אפשר לבצע סליקה לאתר אינטרנט או בחנויות דיגיטליות.
  • אתם מקבלים מאיתנו מערכת דו"חות המשאירה אתכם מעודכנים לגבי כל פעולות האשראי הקורות בעסק שלכם. למערכת יש יכולת להפקת דו"חות לכל נושא סליקת האשראי בצורה שקופה ופשוטה להבנה.

לסיכום, סליקה באשראי הינה תהליך העברת תשלום בין לקוח לספק בכל צורת תשלום אפשרית. תהליך זה כולל מתחיל בבית העסק, עובר לחברת הסליקה ומשמה לשב"א ומאגד והצעד האחרון שהכסף מופקד אצלכם בחשבון.

 

 

רוצים לקבל פרטים נוספים?

פלאקארד - pelecard Ⓒ כל הזכויות שמורות 2024

לקבלת
הצעת
מחיר
מעוניינים להצטרף?

נדאג שאחד ממומחי המכירות שלנו יחזור אליכם עם הפתרון המתאים ביותר לעסק שלכם.