חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סליקת אשראי לעסק

במיוחד לקוראי הבלוג: למה סליקת אשראי נחוצה עסק?

ככל שהזמן עובר כך השימוש בכרטיסי אשראי לצורך קניות הולך וגובר בקרב האוכלוסייה. זאת עם התפתחותה של הטכנולוגיה אשר השפיעה רבות גם עולם העסקים. רוצים להבין למה כדאי שתוסיפו שירות של סליקת אשראי לעסק שלכם? תוכלו למצוא את כל התשובות לכך ע"י קריאת המאמר. 

למה עסקים זקוקים לשירותי סליקת כרטיסי אשראי?

כיום רוב העסקאות מבוצעות דרך כרטיסי האשראי. על בעלי העסקים להסתגל למצב החדש ולאפשר ללקוחותיהם לשלם בכרטיס האשראי שלהם משום שזהו אמצעי התשלום הנפוץ שלהם. מעבר לכך הוספת שירות של סליקת כרטיסי אשראי כולל לא מעט יתרונות שעליהם נפרט בהמשך המאמר. 

כיצד הטכנולוגיה של ימינו השפיעה על סליקת אשראי לעסקים?

בעקבות הטכנולוגיה המתפתחת נפתח עולם חדש של מסחר והוא המסחר האלקטרוני. שינוי זה חולל מהפכה בעולם העסקים ודרש מהם לבצע הסתגלות למצב חדש. רוב בתי העסקים עשו התאמה דרך הקמת חנות וירטואלית, אתר או דף נחיתה עבור העסק שלהם. בעזרת תוספים ומסופי סליקה דיגיטליים ניתן כיום לבצע קניות מהמחשב או מהנייד החכם שלנו בכמה דקות מבלי לצאת מהבית. 

עוד לפני שהכרנו וחשבנו על המסחר האלקטרוני, אנשים היו סולקים את כרטיסי האשראי שלהם במכשירי סליקה שונים כמו: מסופונים ניידים או נייחים, קופות ועוד.

למה כדאי לעבוד עם שירותי הסליקה של פלאקארד?

חברת PELECARD קיימת כבר כ-30 שנה ומעניקה שירותים בתחום של חיוב ובקרת אשראי. פלאקארד מציעה שירותי ומוצרי חיוב ובקרת אשראי מהמתקדמים ביותר בשוק. אנו משתדלים לתמוך בכל סוגי הסליקה שיש, ולספק פתרונות איכותיים לאחר השקעה מרובה בפיתוחם. את המוצרים והשירותים שלנו פיתחנו במספר דרכים – ראשית, פיתחנו מוצרים בתוך החברה, שנית הקשבנו לכל המשובים שהגיעו מלקוחותינו ושלישית, ערכנו שיתופי פעולה עם חברות חיצוניות שהניבו פיתוחים מרהיבים. 

אילו שירותי סליקה מציעה PELECARD?

מהם היתרונות בעבודה עם חברה כמו פלאקארד?

  • מגוון רחב של שירותי סליקה פיזיים ע"י שימוש במכשיר סליקה.
  • אפשרויות מגוונות לסליקה דרך האינטרנט.
  • מתן שירות איכותי ומקצועי.
  • ליווי אישי ומקצועי ע"י צוות המומחים שלנו מתחילת התהליך ועד לסופו.
  • אנו מספקים את המוצרים והשירותים שלנו בתחום חיוב ובקרת אשראי בעלויות אטרקטיביות.

לסיכום, אם אתם מחפשים חברה שתעניק לכם שירותי סליקה לעסק שלכם ולקבל מעטפת שירות שלמה בנוסף – חברת פלאקארד הינה החברה המושלמת לכך. השאירו פרטים, ונציג מטעמנו ישמח לחזור אליכם עם כל הפרטים.

 

נגישות
מעוניינים להצטרף?

נדאג שאחד ממומחי המכירות שלנו יחזור אליכם עם הפתרון המתאים ביותר לעסק שלכם.