api סליקה

מה זה אומר: api סליקה

כיום סליקה לאתר אינטרנט ואו למערכות דיגיטליות הינה בגדר חובה לכל אתר או חנות אלקטרונית. סליקה באינטרנט הינו מסוף סליקה מסוג דיגיטלי ללא מכשיר פיזי שיושב על ענן מאובטח. רוב המערכות המאפשרות סליקות אשראי באינטרנט, בנויות על ידי החברה או על ידי מפתחים שהתחברו ל API סליקה שלנו. מאמר זה יעסוק בנושא כיצד API מאפשר ערוץ להתחברות לשרתים שלנו על ידי פיתוח ממשק סליקה שמתקשר איתנו באופן אוטומטי. בואו נתחיל.

מה זה API סליקה?

API (קיצור של Application Programming Interface) זהו ממשק המתווך בין שתי מערכות ומאפשר להן לתקשר אחת עם השנייה. למשל, היכולת שיש למערכות להפיק מסמכים בצורה אוטומטית. API מתאים לאתרים המאפשרים סליקת כרטיסי אשראי ומערכות אוטומטיות אחרות שצריכות להפיק חשבוניות ומסמכים אחרים או אם יש לכם מערכת ניהול, וברצונכם להתחבר בשביל להוציא חשבוניות במייל בצורה אוטומטית.

בדרך כלל API מאפשר התממשקות ישרות עם השרתים שלנו על ידי תוכנות שפותחו על ידי חברות חיצוניות, המאפשר לגולש להישאר בתוך האתר או האפליקציה ולבצע את כל סליקות האשראי שהוא צריך. חברת פלאקארד עמלה על פתרון API מאובטח העומד בכל תקני האבטחה הכי מחמירים שיש על מנת למנוע גניבת פרטים או הימנעות מהונאות אשראי. אנו עמלים על ייצור של API עם ממשקים ידידותיים למשתמש, המאפשרים לכם לבצע סליקת כרטיסי אשראי מהאתר או אפליקציה שלכם, וגם לייצר חשבוניות ושאר המסמכים באמצעות מספר פעולות פשוטות שצוות המומחים שלנו ינחה אתכם בשמחה.

מהם היתרונות שה-API של פלאקארד נותן לכם?

עם המבט קדימה – פלאקארד מאז ומתמיד בחנה והתנסתה בטכנולוגיות חדשות, והיא מנסה תמיד להגיע לפתרונות טכנולוגיים חדשים. אנו נותנים את חופש העבודה למתכנתים שלנו שיפתחו לנו דרכים חדשות לאפשר לכם סליקת כרטיסי אשראי, אם אתם מפתחים אתר או אפליקציה לדוגמה אתר בימי, שנדרש לבצע סליקה מותאם לתוכנית העסקית של הלקוח באמצעות API שלנו ניתן להתחבר למערכות סליקה.

אבטחה מעל הכל – אמינות היא מילת מפתח בתהליך של חיוב כרטיסי אשראי ללקוחות באינטרנט ובאפליקציות. חברתינו מחויבת לעבודה על פי תקן PCI Level I המבטיח את הרמה הגבוהה ביותר של הגנה על נתוני אשראי, כפי שמחייבות חברות האשראי.

דוחות – באמצעות דוחות מפורטים שהמערכות שלנו מייצרות אתם יכולים לבצע מעקב וניטור מדויקים של כל הפעילות באפליקציה, לאתר בעיות כמו: בעיה בסליקת כרטיסי אשראי ולשפר פעילות.

עבודה בכל הפלטפורמות – בין אם באפליקציה הפועלת על מערכת אנדרואיד או כל מערכת אחרת. pelecard מספקת את הפתרון המתאים והיעיל ביותר. 

  • iframe מתקדם – אנו מציעה הטמעה של סליקה במערכות ווב בעזרת iframe מתקדם שמאפשר גמישות גבוהה בהתאם לצרכי המערכת. 
  • ממשק לתוכנות ניהול – ניתן ליצור חיבור של הסליקה למערכות ניהול מובילות כגון SAP, CRM ועוד.

לסיכום, API סליקה הוא ממשק המתווך בין שתי מערכות ומאפשר להן לתקשר אחת עם השנייה למרות שאינו פותח על ידנו בדרך כלל נועד למערכות עצמאיות צריכות פיתוח בהתאמה אישית. API מתאים לאתרים המאפשרים סליקת כרטיסי אשראי ומערכות אוטומטיות אחרות. במאמר הצגנו את כל היתרונות של עבודה עם API שחברת פלאקארד פיתחה. 

צריכים חברה אמינה שתפתח לכם API אמין וטוב? דברו איתנו או השאירו פרטים ונשמח לתת לכם את השירות הטוב ביותר שלנו!

 

 

רוצים לקבל פרטים נוספים?

פלאקארד - pelecard Ⓒ כל הזכויות שמורות 2024

לקבלת
הצעת
מחיר
מעוניינים להצטרף?

נדאג שאחד ממומחי המכירות שלנו יחזור אליכם עם הפתרון המתאים ביותר לעסק שלכם.