פלאקארד בשיתוף פעולה עם טמל להפקת חשבוניות באינטרנט

במסגרת שיתוף פעולה חדש בין פלאקארד לחברת טמל, יתאפשר לאתרי מסחר אלקטרוני ולעסקים להנפיק חשבוניות דיגיטליות של חשבוניות במערכת Accountbook של טמל.

המערכת של טמל תאפשר להנפיק חשבונית או חשבונית קבלה עם חתימה אלקטרוני מיד עם סיום תהליך סליקת האשראי וקבלת אישור עסקה.מערכת טמל היא בעלת ממשק נוח לתפעול ועושר של מאפיינים המתאימים לפעילות העסקית של ארגונים בכל הגדלים.

שימוש במערכת להפקת חשבוניות דיגיטליות מאפשר לעסקים לחסוך זמן וכסף בהפקה של חשבוניות ידניות, כולל עלויות המשלוח בדואר. המערכת של טמל מאפשר ללקוחות לשלוח חשבוניות מעוצבות וממותגות באופן אישי, ולשפר את השליטה והדיווח אודות הפקת חשבוניות וניהול גבייה ואף מלאי, כאשר המערכת מתעדכנת באופן אוטומטי עם הפקת חשבונית ללקוח.

המערכת גם מקלה על עבודת ניהול החשבונות והעבודה מול רואה החשבון, בזכות אינטגרציה מלאה לתוכנות הנהלת החשבונות המובילות.

כל המסמכים הדיגיטליים המופקים באמצעות מערכת טמל נחתמים באופן דיגיטלי בהתאם לתקנות מדינת ישראל, והם מהווים מסמך תקף לכל דבר ועניין. המסמכים נשלחים בדואר אלקטרוני לנמען ומאפשרים מעקב אחר שליחה וקבלה.

"פלאקארד פועלת באופן שוטף להרחיב ולהעמיק את השירותים העומדים לרשות הלקוחות שלנו, כדי לאפשר להם להתייעל ולהשיג כל ייתרון תחרותי שהם זקוקים לו", אמר יצחק גסנר, מנהל תפעול פלאקארד. "שיתוף הפעולה עם טמל מספק ללקוחותינו אפשרות לייעל את הפעילות שלהם וגם לשפר את השירות ללקוחות, המעוניינים לקבל מענה מהיר ומדויק לפעילות העסקית שלהם, בייחוד באינטרנט. מדובר במערכת מקיפה וידידותית עבור ארגונים בכל הגדלים".

ט.מ.ל, מאז שנת 1983, מציבה את הסטנדרט בתחום תוכנות השכר והחשבונאות הפיננסית.החברה מספקת מגוון פתרונות תוכנה אינטגרטיבית ל-15,000 חברות ועסקים החל משכר ונוכחות, דרך מיסוי וחשבונאות ועד ניהול משרד.

רוצים לקבל פרטים נוספים?

פלאקארד - pelecard Ⓒ כל הזכויות שמורות 2024

לקבלת
הצעת
מחיר
מעוניינים להצטרף?

נדאג שאחד ממומחי המכירות שלנו יחזור אליכם עם הפתרון המתאים ביותר לעסק שלכם.